måndag 21 april 2008

Bröd(ig konst)

När jag började blogga i februari i år så hade jag tänkt att använda bloggandet som "skrivövning" för att så småningom fylla 30 sidor i en riktig bok. Vi fick ju världens häftigaste julklapp ifjol av mitt företag - en bok som man ska fylla med text och bild på Gördinegenbok. Sedan får man en inbunden (!!!) bok omfattande 30 sidor hemskickat med posten. Coolt, tyckte jag då bara 30 sidor om min datorkonst - en baggis!

Inte så säker länge
Idag, drygt två månader senare är jag inte så säker länge att denna bok ska enbart handla om min datorkonst. Det finns ju hur mycket roligt och konst(igt) som kan komplettera mina datortavlor.

Konst eller konstigt
Just nu - om jag inte ändrar mig igen - tror jag att boktiteln blir "Konst eller konstigt". I denna bok skulle dagens bilder passa in perfekt - som konst(iga) exempel för vad man kan göra av bröd.

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Vilka tuffa bröd. Det är ju egentligen inte klokt vad man kan hitta på.
Kramar MrsBettan