söndag 1 juni 2008

Soligt 0:1

Det sägs ju att ett "dåligt" genrep innebär en bra premiär. Landskampen mot Ukraina på ett soldränkt Råsunda var väl inte direkt en höjdare... Det är bara att hoppas att Sverige ställer upp med ett befintligt mittfält och med Isaksson i mål den 7 juni när det är dags för Grekland i EURO 2008.

Euro-tipset
Har satt igång med ett Euro-tips också, eller rättare sagt två: ett på jobbet och ett kompistips. Hoppas att många engagerar sina fotbolltokiga hjänceller.

Stegtävling
"Duracell-kaninen" Håkan leder fortfarande med drygt 39 000 steg och då är dagens resultat inte ens inräknat. Vet inte hur han bär sig åt, men civilingenjör som han är har han säkert klurat ut allt minitiöst. Håller verkligen tummarna att han tar hem segern, det är han värd.
I brist på annat (kan ju knappastt ladda upp en fotboll eller en stegande Håkan ;o)) lägger jag upp en bild på en tomat som jag tycker är helt suverän, vilket för mig såklart osökt in på mat, dvs nu blir det en liten resa till Enebyberg och vår "indier"... igen!!!

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Jag tittade inte ens på matchen igår för då trodde jag att det skulle bli bättre. Satt på altan och hörde i stället och blev mer och mer förgrymmad över att det inte hände något. Enar satt troget och tittade. Sen när det drog ihop sej rusade jag in och trodde något skulle hända , men icke. Trist historia, men Sverige är ju inte bättre. Nu får de skärpa sej inför Euro 2008, eller hur.
Kram
MrsBettan
Förresten - Håkan är en hårding.