söndag 7 september 2008

En söndag helt i min smak

Imorse var det ju grått igen - hela dagan var det gråmulet förresten om jag tänker efter. Egentligen en söndag helt i min smak. Jag menar skiner inte solen så att man kan njuta av den och kansk bli lite brun på köpet så kan man lika gärna lata sig eller vara kreativ. Jag valde en kombination. Ett av tre resultat ser ni på bilden.
Jag har ju hållit på med datorkonst sedan 1997 och på något vis måste jag ju utveckla mina alster... och mig själv för den delen också. Det ska bli spännande att se hur reaktionerna blir här på bloggen och på två utställningar som jag har under december månad.
Håll tummarna!

PS. Fortfarande ingen Paralympics logotyp på Google. Dåligt!!! DS

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Hur fäster du upp dessa tavlor?
MrsBettan