fredag 6 februari 2009

"Fabulous blog"

Kompisen Mrs Bettan har konstaterat att min blogg är "fabulous". Visst är den - och snart fyller den ett år också. Fast hennes blogg har mycket snyggare design tycker jag, mycket snyggare, men det har jag ju redan konstaterat i ett tidigare inlägg. 1000 tack för nomineringen!

Favvo-bloggar
Jag har ju mina favvo-bloggar - precis som ni - men även om jag själv har "verbal diarré" när jag skriver så har jag faktiskt inte samma åkomma när jag läser. Läser nämligen inte så himla många bloggar, vilket betyder att jag skulle vara tvungen att dela ut awards till samma personer stup i ett och det skulle ni väl tröttna på ganska så snart tror jag.

Så än en gång: STORT TACK till alla er bloggare som har sett till att jag läser era inlägg - istället för böcker - på kvällerna. Å tack för att ni (kanske) gör samma sak. Älskar "kommentar-leken"!

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Men du är ju underbar Beate, det kan ingen ta ifrån dej. Du har ju dessutom en enorm skaparfantasi som få har.
Älskar dej
¨Kram MrsBettan