fredag 4 december 2009

Sysselsättningsproblem

Sysselsättningsproblem 1
Mejl från Bo W till alla anställda på mitt jobb idag:
- Är det någon som har sett min Hammarby-mugg? Har tappat den.
Svar från AIKaren Thomas:
- Den har ramlat ner i Superettan.

Sysselsättningsproblem 2
Som ni vet så har jag ju vunnit "Lördagslinsen". Vinsten: att vara gästdomare i utmaningen imorgon. Yesssss:-) Så skyll inte på julstress (och annat trams) utan fota något roligt. Vet inte vad temat kommer att bli, men jag försäkrar er att "konstighet" belönas extra ;-)

Sysselsättningsproblem 3
Kolla bilden ovan! IT-kompisen Radde vet ju att jag sitter sysslolöst under helgerna, så han tyckte att jag skulle pröva på något nytt. Det tycker jag ni också borde göra. Jag menar vi bloggare gör ju inget annat än att sitta framför skärmen. Lite omväxling förnöjar ju:-)

10 kommentarer:

Olga T sa...

Ha,ha! Jag skrattar gott åt AIK:aren Thomas skämt. Riktigt roligt. Jag bar undrar om Bo W skrattade?

Anonym sa...

Sysselsättningsproblem? Hm? Verkar liksom lite abstrakt eller konstruerat. Ingen av oss har sådana, va?
/Olle
PS.
Jag ska försöka hjälpa BWq.

Em sa...

Jag är för trött för att testa "programmet" nu, men i morgon kanske? :D (Har tömt vind-förrådet.. ;D)

Lissen sa...

Nr 1 med muggen, hihi.
Nr 3 Har ni köpt paketet, för helgsysselsättning, isåfall vill jag se bild på dej.

Kram på dej goa rara Beate.
Här är frostigt och fint.
Bättre än regn.

Kul att vara tillbaka och titta in hos dej!!!!

Gun sa...

Hahaha! Vilket roligt svar!
Jag har inga sysselsättningsproblem! Bloggning tar tid;D

S o F sa...

Herregud!
Jag blir otroligt fascinerad av hur andra människors hjärnor kan tänkas vara konstruerade.

Hur kan man bara få en sådan idé som herr sysselsättningslös har fått?

Tack BP!

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Så tråkigt har jag inte ännu ... och inte heller SÅ sysslolös.

Jag kikade in hos lördagslinsen och ännu ett kul fototema men jag hinner ju inte med mina vanliga men vi får väl se jag har ju hela helgen på mig.

Misstänker att det inte blir något fototema på ett litet tag, kameran har tydligen gått i dvala.

Jess sa...

Haha! Skrattade gott åt Thomas svar! Klockrent! :D

anne sa...

Säldräkten kunde jag tänka mig! :)

Kotteby sa...

AIK:arens svar var rätt rolig.
=)