torsdag 5 april 2012

I like - min egen liten påskkärring

Så kom det äntligen - bidraget nummer 1 till "I like"! Klockan 16:58 damp det ner i min inbox. Två minuter senare kom foto nummer 2. Hade nästan gett upp hoppet om att få visa er min egen lilla bloggprinsessa som påskkärring. Men här är dom! Vilka höjdarbilder IT-bästisen Radde tog av sin söta dotter Nika:-) 1 000 tack! Dig kan man som sagt alltid lita på:-)

Sådant gillar jag - skarpt:-) Och som ni ser på bilden är Nika också väldigt nöjd med det hon ser i spegeln.

Fler bidrag till "I like" hittar ni här.

26 kommentarer:

Charlotta sa...

Toppenbild, verkligen.:)

Glad påsk!

Ama de casa sa...

Oj vilken fin lite kärring :-)

Benita sa...

Så söt påskkärring!


Glad Påsk! :)

Anitas Blogg - Malta sa...

Nika, vilken fining ! En riktig prinsessa i härliga gladfärger och med prickar på näsan. Har liiite svårt att skriva kärring här ;-) Glad Påsk !!!!!

Jane sa...

Söt liten påskis :)
Här får man minsann vara sin egen "kärring" ... undrar förresten vad de små påskkärringarna som brukar ringa på dörren skulle säga om man öppnade och själv var utspökad med fräknar, huckle osv. Känns onekligen frestande :))

anne sa...

En underbar bild! Blicken, fräknarna och det fina hucklet. Du har tur som får dig så fina bilder tillskickade.

Men, föddes hon inte nyss...? ;)

Susanne sa...

Sötaste....

Unknown sa...

Oj vilken söt liten påskkärring. Ta inga risker och släpp iväg henne till den blå kullen...
Glad påsk på dig!

Anonym sa...

Oj vilken fin bild & vilken söt påsk-kärring/Annika

Freja sa...

Mina ungar är inte påskkärringar längre, trist tycker jag... Men "din" är en väldigt söt kärring!

Kicki sa...

Spegelbilden är ju för underbar!!

Marit Johansson sa...

Det var fina bilder på den lilla tjejen!

Nej tack och lov är det inte Mr. C, det är en ovanlig sjukdom som heter Porfyri.
Ha en bra påsk!

Bildgatan sa...

Wow ... vilken helt underbar bild nummer ett är - super.

Även bild två är super men jag gillar bildmässigt ettan så mycket.

Åter - En glad (och god) påsk till er.

Anonym sa...

Men ååååååååååååååååååå, kan inte någon ge mig barnbarn NU!?
SNÄLLA!
NÅGON??
Nähej.
Skit i det då!
Nåja.
GLAD PÅSK rara du, kommer du till Blåkulla eller stannar du hemma i år?

Sussi sa...

Verkligen en superbra bild. Och en supersöt påskkärring :)

SoF sa...

Ja du fattar ju vilken lycka det är att hitta sådana där gamla saker, som t.ex den gamla bussen.

Å det är inte lätt att hitta gamla byggnader eller annat intressant, rena rama turen skulle jag kalla det.

Tack för din uppmuntran/Glad Påsk!

4U2 sa...

Klart du blev glad, det var en riktigt söt påskkärring så man förstår att pappan är stolt! :)

cat sa...

Söta bilder på en söt lite påskkärring :)

Olga T sa...

Så söööt!
Men har hon blivit så stor....

Monica sa...

Målfoto mellan henne och A:-)))))
GLAD PÅSK

Lennart sa...

Glad Påsk!

Anonym sa...

Hon är supersöt "Påskis"
Hälsningar från Nikas moster

Pumita sa...

Tänk att få hennes finfina påskbilder på sin blogg, så avis jag blir! Vilken gullunge! Glad Påsk på dig Beate!

Guldkryckan sa...

Har inte sett en enda påskkärring ännu...lär väl inte göra det heller...firas inte så mycket i våra kvarter...!

Ha en fin Påsk nu BP...du é bäst :)

Della sa...

Toppenbilder på nöjd påskkärring. Och söt.

Hörni sa...

Oj så fin, jag förstår att hon är nöjd med sig själv!:) Och så stor hon har blivit! Helt otroligt.